Ozan uyumlu|İlkincidüşüm ŞİİRLER

24 Nisan 2010 Cumartesi

*Savur Ay Parçalarını Körlerime

seyrederken karargahından
uzakçalar bir gramofonda
çizilir sesim:

“zaman zaman içinde
toz duman içinde”

savur ay parçalarını bakarkörlerime
dikkat kabarsın şakaklarım
aydınlatsın senyenilgilerimi
tarihsiz

yanı başımda duran boşluk
gizli bakan dostum
yanlı bakan
dayansam acımasızlığına
uykusuz ve uyaksız
taşır mısın hafifliğimi
sallanıyor benimle sanrılarım
tik tak
tutar mısın

nilüferler büyüt katrelerinde
bahçesinde döndüğüm
anlamlar aksın
sızlayanlarımdan
çıksana bıçak
dizlerimi tut ellerinle
yürümek boşuna
leyli ve felçlidir gitmelerim

güneşte fazla kalmış
hurufî zihniyetim
çürümüş diyorlar
sövmelerim arttıkça
gelmiyor gözüme sevmelerim
bilmiyorlar

bakma yansımalarıma
içimde her şey
ve hiçbirşey
böyle işte benim neslim
büyük yangında ben de erittim
içyangınımı

Olmasaydı böyle

Hiç yorum yok: