Ozan uyumlu|İlkincidüşüm ŞİİRLER

28 Nisan 2010 Çarşamba

*Kamburunu Yüzünde Taşıyan

Kamburunu yüzünde taşıyan
Balkon altı sarmaşığı
Dolanır duvara
Sevgili diye

Bastığın yolların
Acılanmış dudaklarımdan düşen
Meğerlerden eğerlere
İç hatlar terminali
Bedeli ödenmiş sahide
Kollarının boşluğunu
Doldurmuyor yazılanlar

Bir iki duble ötede sır
Yuva tutar içimde tanrı
Dillendim
Dizeye getirdim
Haberin olsun
Çevirme elçiyi

Yıllarımı katran kumla dolduran his
Kanattı dudaklarımı
Ziftine tutunduğum sürgün uzlette
Alt yüz ettim dünyayı
Tersi üste getirdim

Kukla oynatıyorum
Hayatıyken kuklanın
Bakma yazdıklarıma
Fikri zaruret içindeyim
Bun aldı içim
Uzak dur benden
Şekerlensin uykuların

Bellidir inceden
Kalının vuracağı
Tellendim
Serenattan ağıda

Kamburunu yüzünde taşıyan
Balkon altı sarmaşığı
Dolanır duvara
Sevgili diye

Yıkma duvarını…
Şubat 2008-Başkent

Hiç yorum yok: